środa, lutego 26, 2014

NOTD #15 - Essie Bahama Mama na bogato



Do niedawna byłam zwolenniczką jednokolorowych paznokci, najlepiej o kremowym wykończeniu. Wszystko inne wzbudzało we mnie zerowy wręcz entuzjazm. Starzeję się chyba jednak (albo dziecinnieje na starość), bo najpierw spodobały mi się piaski, potem złotka i inne świecidełka, a teraz także wzory. 
Ozdabiam więc i kombinuję, co biorąc pod uwagę moje zerowe zdolności manualne, jest niemałym wyzwaniem ;) Na szczęście wymyślono coś tak genialnego jak naklejki wodne, które pozwalają w łatwy i szybki sposób uzyskać fajne efekty. 


Jako bazy do zdobienia użyłam lakieru Essie w odcieniu Bahama Mama.
Bahama Mama to głęboki burgundowo-fioletowy odcień. Ciężko go jednoznacznie zdefiniować, piękny jest i tyle. Odkąd zobaczyłam go na słoczach w sieci, zapałałam ogromną chęcią posiadania, a korzystając z niedawnej promocji w SP w końcu kupiłam i cieszę się jego urokiem od dobrych kilku tygodni.
Standardowo dla Essiaków, buteleczka wyposażona jest w wygodny szeroki pędzelek. Aplikacja praktycznie bezproblemowa, do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, choć czasem przydałaby się i 3, bo gdzieniegdzie pojawiają się małe prześwity. Błyskawiczne schnięcie wynagradza jednak tą drobną niedoskonałość.


Naklejki wodne pochodzą ze sklepu BornPrettyStore i jest to wzór nr D211

Obawiałam się troszkę o ich jakość, jednak jestem bardzo przyjemnie zaskoczona. Porządnie wykonane, wytrzymałe, nie rwą się, pięknie przylegają do paznokcia. Wzór jest precyzyjny i efektowny, nie dopatrzyłam się żadnych minusów.
Całość pokryłam topem Poshe.

Wybaczcie przesuszone na wiór skórki, załatwiłam je jakimś środkiem czystości i od tamtej pory ciągle wołają pić.









Co sądzicie o mani w takiej odsłonie ?

61 komentarzy:

  1. o matko zakochałam się w tych paznokciach....cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! :))) muszę się w jakieś zaopatrzyć :D bo już nie mogę patrzeć na te cuda *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest przeogromny, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  3. To chyba mam tak samo jak Ty:) Najpierw jednokolorowe, teraz piaski:) A Twoje wzorki bardzo, ale to bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed Tobą teraz brokaty i inne błyszczące cuda ;)

      Usuń
  4. Wow, wygląda to genialnie z tym odcieniem lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor i to wykończenie masz gust Kobieto naprawdę przepięknie nie moge oderwać od nich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że zdobienie przypadło Ci do gustu :)

      Usuń
  7. ja byłam i jestem fanką jednokolorowych paznokci, czasem z małym odstępstwem dla brokatu
    ale ten mani wygląda fenomenalnie wręcz :) prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bahama Mama to przepiękny lakier <3 Mam, ale jeszcze nie używałam. Z takimi naklejkami jest jeszcze bardziej urodziwy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie prezentuje się na Twoich paznokciach ten wzorek. Dla mnie jednak za dużo się dzieje... nałożyłabym go jedynie na jeden paznokieć ale wzorek ogólnie śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo był tylko na serdecznym, ale wzór spodobał mi się na tyle, że później dorobiłam resztę ;)

      Usuń
  10. Wow! Zachwycające połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Naklejki dodały elegancji i szyku - genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość pięknie się prezentuje! Sam kolor lakieru oraz zdobienie mają wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wygląda ten ornament! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Cudownie to wygląda, jak koronka na paznokciach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość prezentuje się bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te naklejki wodne pięknie by się komponowały na ślubnym mani:) Muszę sobie takie zakupić i urozmaicić mój manicure, jak już w końcu paznokcie dojdą do formy. Lakier Essie również piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie pomyślałam o tym, a właśnie szukam inspiracji na mani ślubny ;)

      Usuń
  18. pięknie to wygląda, od jakiegoś czasu chodzą za mną tego typu naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooooo, jak pięknie! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wersja na bogato w rewelacyjnej odsłonie! Dla mnie bomba :) i zmotywowałaś mnie do zakupu naklejek wodnych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj, taka drobnostka, a ile frajdy ;)

      Usuń
  21. Naklejki wyglądają GENIALNIE na tym kolorze bazowym!

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne!! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, wygląda cudnie, widzę, że będę u częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite zdobienie :) jestem pod wrażeniem, na początku myślałam, że to stępelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple też mam, ale średnio mi idzie odbijanie wzorków ;)

      Usuń
  25. Bahama Mama mi się wcale nie podoba, ale w połączeniu z tymi genialnymi zdobieniami wygląda pięknie! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi, że w tej wersji przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
    2. Jest świetna, nie mogę się napatrzeć :)

      Usuń
  26. ja w dalszym ciągu najbardziej lubię jednokolorową klasykę, ale te Twoje pazurki - szacun, śliczne :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  27. te wzorki sa idealne do koloru essie ;) pięknie to wygląda i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest ten lakier, wzorki również :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny ten kolor! I naklejki super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda to zaskakująco pięknie! Nigdy bym nie przypuszczała, że taka naklejka aż tak upiększy lakier i paznokcie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, teraz żałuję, że nie zamówiłam tych naklejek więcej ;)

      Usuń
  31. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy :)
    Cieszę się, że zdobienie tak przypadło Wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny jest ten kolor a z tą koronką bóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam ten lakier :) Zdobienie wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj kuuuusisz, bo właśnie na takie kolory mam teraz chrapkę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku jakie piękne <333 Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny manicure! Bahama Mama uwielbiam i bardzo często go noszę, a w wersji "na bogato" prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O mamuniu jakie cudowne pazurki!! :o

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW, naklejki są BOSKIE!
    Ja zwykle używam takich w postaci małych białych kwiatków, ale takie ornamenty robią niesamowite wrażenie. Już wiem, co kupię w najbliższym czasie... :D
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały kolor tego lakieru! W połączeniu z naklejkami wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie wygląda efekt końcowy - klasycznie i elegancko ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

INSTAGRAM