środa, września 05, 2012

Balea Summer Glam - Rozświetlający balsam do ciała (LE)


Balsam ten wypatrzyłam na blogu jednej z Was (wybaczcie, w tej chwili nie pamiętam konkretnie u kogo) i także zapragnęłam go mieć ;) 
Szczerze mówiąc nie przepadam za takimi "błyskotkami" do smarowania ciała, ale pomyślałam, że na lato może być całkiem fajny. A skoro i tak planowałam małe zamówienie na te kosmetyki, to z przyjemnością dopisałam go do listy.


Balea Young - Summer Glam Bodylotion


                           Od producenta:                        

Z tego co rozszyfrowałam, producent zapewnia: że balsam nada skórze jedwabistą gładkość i długotrwale nawilży, dzięki odżywczej recepturze z zawartością naturalnych olejków i masła kakaowego.
Balsam zawiera złote drobinki, które nadają letni i rozświetlony efekt na skórze.

                              Skład:                             


                           Moja opinia:                          

Opakowanie: Cudnie kolorowa tubka, 200 ml w iście tropikalnym stylu. Jest tak pozytywna i ładna, że aż się gęba cieszy na jej widok :) 
Zamknięcie na zwykły pstryczek, chyba najbardziej praktyczne w tego typu produktach.


Zapach: również przypomina tropiki - wyczuwam kokos, być może trochę wanilii i coś jeszcze, czego nie potrafię sprecyzować. W każdym razie jest bardzo wakacyjny, kojarzy mi się z plażą i morzem. 

Konsystencja: kremowa, dosyć gęsta, ale nie na tyle, żeby ciężko było ją rozprowadzić. 



Działanie: To mój pierwszy tego typu produkt więc nie mam do czego porównać, ale całkiem mi się spodobał. Nie używam go na co dzień, ale od czasu do czasu - tylko na nogi i ręce.
 Ładnie podkreśla opaleniznę, lekko ją "ożywia" właśnie przez złociste rozświetlenie. 

Balsam ma w sobie średniej wielkości drobinki - ogólnie wydaje mi się, że są ich dwa rodzaje. Jedne drobniutkie, taki pyłek, który nadaje owo rozświetlenie, drugie są trochę większe i pobłyskują sobie tu i tam (co trochę mniej mi się podoba).
Na szczęście drobinki nie osypują się w ciągu dnia, ani nadmiernie nie przemieszczają w różne dziwne miejsca.

Balsam ładnie się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki, nawilża też nie najgorzej. Początkowo przeraził mnie ten alkohol w składzie, ale nie widzę żadnych negatywnych skutków jego działania.
Podsumowując jestem na prawdę zadowolona i z przyjemnością zużyję go do końca.

Starałam się jak najlepiej uchwycić efekt na zdjęciach:



Dostępność: była to limitowana edycja na lato, więc nie wiem czy jest jeszcze dostępny w drogeriach DM. 
Na Allegro można wciąż na niego trafić.

Cena: nie dostałam od Mamy rachunku, ale balsam nie kosztuje nawet 2 euro, także tanioszka ;)

Moja ocena: 4/5


Lubicie balsamy rozświetlające ? Macie swojego faworyta w tej kategorii ?

27 komentarzy:

  1. Fajny "gadżet" ja mam rozświetlający balsam z BeBeauty, a raczej masło. Kiedyś było w biedronce. Lubię się nim wysmarować przed jakimś wyjściem ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt, niestety nie mam dostępu do produktów tej marki a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki ale szkoda, że nie można ich dostać w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wypatrzyłaś go u mnie :) Ja go uwielbiam! Mój ulubiony w tej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie balsamów rozświetlających :/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie rozświetla:D
    Lubie takie balsamy na nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi zachecajaco, ja osobiscie bardzi kubie takie balsamy, kiedys namietne uzywalam Dove

    OdpowiedzUsuń
  8. patrząc na opakowanie sama bym się na niego skusiła! ;) ja dawno nie miałam żadnego balsamu rozświetlającego, więc nie napiszę Ci jakiego używam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie rozświetla tak subtelnie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi rewelacyjnie pachnieć:)
    Opakowanie przykuwa wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam!

    Zapraszam do mnie konkurs do wygrania sowa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie osobiście ciekawią produkty z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie balsamy szczególnie w okresie letnim lub na imprezy :) Tego nie miałam, ale mam 2 inne, które są dość dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie ma bardzo letni design :)
    Podoba mi się.
    Mimo, że nie przepadam za drobinkami gdziekolwiek, to na ten balsam bym się skusiła.
    Głównie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jezeli pachnie tak cukierkowo jak wyglada to ahhh ;p skusilabym sie na niego wydaje mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko pięknie i ładnie tylko dlaczego nie jest to dostępne w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  18. na lato jak znalazl ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze opakowanie ma ten balsam. Bardzo lubię balsamy rozświetlające, więc ten też by mi podpasywał. ;) do tego taki ładny kokosowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że nie ma tych kosmetyków u nas, kusisz

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki balsam może być wspomnieniem lata; gdy posmarujesz się nim na przykład zimą:)
    Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kokos ;D to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tego typu kosmetyki cudo

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla samego opakowania i zapachu kupiłabym ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

INSTAGRAM