poniedziałek, sierpnia 27, 2012

CeCe of Sweden - Szampon z keratyną i ekstraktem z czereśni


Do zakupu tego szamponu zachęciła mnie koleżanka, która pewnego dnia przyszła do pracy z pięknie lśniącymi włosami - sprawka podobno tego oto koleżki, musiałam więc wypróbować na własnej skórze ;)


CeCe of Sweden Salon - Szampon z naturalną keratyną i ekstraktem z czereśni
do włosów farbowanych i zniszczonych


Od producenta:

Regeneruje i odżywia włosy, przywraca połysk i zdrowy wygląd.

Delikatny szampon o niskim pH , szczególnie polecany do włosów zniszczonych, farbowanych, rozjaśnianych. Zawiera keratynę, naturalny budulec włosa, która rekonstruuje jego uszkodzoną strukturę oraz ekstrakt z czereśni, dzięki któremu włosy utrzymają świeży, intensywny kolor oraz pozostają lśniące i pełne blasku.
Zawiera filtry UV, które pełnią rolę dodatkowej ochrony przed blaknięciem koloru i wysuszaniem włosów.

Szampon z obniżoną zawartością SLS`u 

Skład:


Moja opinia:

Opakowanie: duża 500 ml butla. Mimo sporej pojemności, butelka jest smukła, przez co łatwo utrzymać ją mokrymi rękoma, nie wyślizguje się. Dosyć ładny design, wyróżnia się wśród innych kosmetyków w łazience.

Zapach: wg mnie cudowny, pachnie jak wiśniowa guma balonowa. Troszkę słodko z nutką kwaskowości, zapach długo utrzymuje się na włosach po wysuszeniu, często nawet po całym dniu dolatuje do mojego nosa miły, wiśniowy aromat. 

Konsystencja: jest dosyć rzadka, jak dla mnie mogłaby być nieco gęstsza, jednak to kwestia gustu.
Szampon ma bardzo przyjemny kolor, różowo-wiśniowy z lekkim perłowym zabarwieniem.



Działanie: Świetnie się pieni, wystarczy niewielka ilość, żeby umyć moje średniej długości włosy. Po rozprowadzeniu na głowie czuć jakby wytworzona piana była troszkę śliska. Jednokrotne mycie zapewnia uczucie dobrze oczyszczonej skóry głowy. 
To jedyny szampon od bardzo dawna, po którym moje włosy bez odżywki nie są splątane, szorstkie i nie przypominają jednego wielkiego kołtuna.
Po wysuszeniu włosy naprawdę nabierają blasku, są miękkie, wyglądają ładnie i zdrowo (u mnie efekt widoczny jest zwłaszcza przy głowie, natomiast na podniszczonej długości już nie jest tak świetnie, ale włosy są zdecydowanie gładsze)
Nie jestem specjalistką w składach szamponów, ale wydaje mi się, że ten jest całkiem w porządku (oczywiście w swojej kategorii - szamponów drogeryjnych).

Nie jest to jakiś cud natury, ale bardzo miło mnie zaskoczył :)

Podobno z tej samej serii jest jeszcze odżywka, jeśli uda mi się na nią trafić, chętnie wypróbuję.

Dostępność: troszkę się za nim najeździłam, znalazłam w jednym Rossmannie (z 5 odwiedzonych), są też dostępne w SP, ale chyba tylko w litrowych butelkach.

Cena: 9,90 za 500 ml (czyli bardzo atrakcyjna)


Moja ocena: 5/5


Używałyście kiedyś coś tej marki ? Jak wasze wrażenia ?

37 komentarzy:

  1. zachęciłaś mnie do jego zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym nie miała całej tony szamponów w szafce to pewnie bym kupiła, choć nie mam włosów farbowanych ani zniszczonych. Ale zużywam, zużywam to co mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywalam ale widze ze by sie przydało :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odżywkę z jedwabiem tej firmy. Nabyłam ją w Naturze. Niedługo recenzja ;) I zachęciłaś mnie do zakupu tego szamponu! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam odżywkę z algami i jest niezła, myślałam nad szamponem ale boje się, że wysuszy mi za bardzo włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy o nim nie słyszałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy o tym nie słyszałam ale po tej recenzji chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. omijam szerokim łukiem tak duże butle.. często się okazuje, że nie mam jak ich zużyć jak mi kosmetyk nie podpasuje

    OdpowiedzUsuń
  9. boje się takich dużych butli, bo lubię często zmieniać kosmetyki, ale skoro taka pozytywna recenzja to chyba się skuszę ;)
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ale wygląda na świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnieten szampon spowodował wypadanie włosów garściami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście nie zaobserwowałam niczego takiego, chociaż mi włosy i tak mocno wypadają

      Usuń
  12. Nie mam farbowanych włosów więc się nie przekonam niestety:)Ale nie za bardzo lubię wiśniowy aromat:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś fryzjerka umyła mi włosy czymś podobnie pachnącym. Jak świetnie było czuć ten zapach cały dzień! Koniecznie muszę się zaopatrzyć w ten szampon. Mimo, że odstawiłam sls'y dawno temu. Będę go używać na specjalne okazje :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio zastanawiałam się nad nim będąc w Naturze. chyba na dobre przekonałaś mnie do zakupu tego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt z pewnością go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele osób go sobie chwali,muszę spróbować i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle pełna profeska :)
    jeszcze nie miałam okazji próbować tej marki, ale może spróbuję.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. myślałam, że te szampony są droższe ;) nie skusiłaś mnie jednak - mój szampon ma myć, od odżywiania mam odżywki i maski :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten szampon i używałam razem z odzywką z tejże serii:)Rzeczywiście zapach cudny i długo się utrzymuje:) U mnie wielkich ochów i achów nie było, ale jest to szampon dużo lepszy od większości popularnych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie największe ochy i achy wzbudza ten zapach, więc jestem mało obiektywna :D

      Usuń
  20. nigdy wcześniej nie używałam, ani nie słyszałam o tej firmie, ale brzmi ciekawie, najbardziej kusi chyba zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam szampony z tej serii dziś w Rossmannie. Nawet zastanawiałam się czy nie wziąć, ale ostatecznie uznałam, że nie biorę kota w worku. Spadłaś mi z nieba z tą recenzją :) Muszę poważnie rozważyć ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam okazję raz wypróbować u koleżanki ten z algami. Ładnie pachniał ;)
    Cena jest niska, ale ja tylko znalazłam go z ceną za 19, 99 w SP :(
    Chętnie się za nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam te szampony ale nie w tej wersj ,naprawdę zachęciłaś mnie swym opisem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zwłaszcza ten zapach który się tak długo utrzymuje mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie się dziś nad zastanawiałam nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy go nie miałam, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. musze go koniecznie wyprobowac ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja używam z mleczkiem kokosowym który przeznaczony jest do włosów wypadających i rewelacja, włosy przestały mi wypadać ( a kilka lat z tym walczylam), skonczylam jedna litrowa butelke i kupilam dzisiaj nową. super polecam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja miałam odżywkę z tej serii, ale mnie nie powaliła niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaczynam 3 butelkę tego szamponu i pierwsze mycia były świetne od razu zauważyłam zmianę byłam bardzo zadowolona. Kupiłam nawet odżywkę kokosową przeciw wypadaniu włosów.
    Zastanawia mnie jednak fakt że zaczęły mi bardzo wypadać włosy, tylko nie jestem pewna czy to przez szampon (chociaż przed używaniem szamponu aż tak mi nie wypadały)czy może przez brak jakiś witamin.
    Ogólnie z szamponu jestem nawet zadowolona (I cena jest przystępna) ale z odżywki kokosowej nie za bardzo. Szukam odżywki lub maski tego samego rodzaju co szampon ale niestety w ciężko trafić na to w sklepach :(, dlatego szperam po internecie.

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedyś długi czas je stosowałam... tak wciągnęłam się w używanie profesjonalnych szamaponów:) kupiłam go w hurtowni fryzjerskiej

    OdpowiedzUsuń
  32. To już moje drugie spotkanie z marką Cece - jakiś czas temu używałam szamponu z jedwabiem, z którego byłam bardzo zadowolona. Niestety wersja wiśniowa nie sprawdziła się już tak świetnie, chociaż z drugiej strony nie można też nazwać jej niewypałem.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

INSTAGRAM