piątek, czerwca 08, 2012

Nowe zdobycze kosmetyczne :)


Jak tam nastroje po meczu ? Oglądałyście ? Ja jestem trochę zawiedziona, ale ważne, że nie przegraliśmy :)


Po małym offie przejdźmy do sedna, mianowicie moje nabytki z ostatnich dni:


Po kolei:


1. Ingrid - baza pod cienie(moja pierwsza baza, zbierałam się do zakupu chyba rok)

2. Lakiery
                        - Miyo Nailed it! odcień NUDE,
                         - Coral Prosilk numerek 157


3. Syoss Mixing Colors - farba do włosów (mix kawy i jasnego brązu)

4. Farmona Radical - wzmacniająca mgiełka do włosów zniszczonych i wypadających


5. Isana - krem do rąk z olejkiem migdałowym

6. AA Wrażliwa Natura - nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy 20+

Dwie rzeczy powyżej zakupiłam pod wpływem waszych kuszących wpisów na blogach;)


7. Ziaja - maska regenerująca z brązową glinką

8. Bielenda - serum uszczelniające naczynka + maseczka łagodząca

Nie jest tajemnicą, że bardziej kręcą mnie zakupy kosmetyków do pielęgnacji niż kolorówka (co będzie często widoczne w moich zakupowych wpisach), ale planuje to zmienić, bo moje półki uginają się od przeróżnych mazideł, a kosmetyczka z kolorówką pustawa nieco ;)


16 komentarzy:

  1. z tego wszystkiego miałam tylko maseczkę Ziaja :) ale ciekawa jestem tej mgiełki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :)
    Uwielbiam maseczki z Ziaji.
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też trochę, żałuję, że nie wygraliśmy, no ale fakt, ważne, że nie przegraliśmy ;) Lakier MYO ma świetny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na jakąś opinie o tej maseczce z serum z Bielendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie takie same odczucia mam, co do dzisiejszego wydarzenia :)
    U mnie też znacznie mniej kolorówki się znajduje niz różnego rodzaju kremów itd. Powiedz jak się spisuje baza ta z Ingrid bo tez mam w planie zakup jakiejś. I świetny jest kolor lakieru tego z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. większości z tych kosmetyków nie używałam ale co do farb syossa i produktów z AA osobiście jestem bardzo zadowolona ;)
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te lakiery z miyo :) kolorki są świetne no i cena :)

    obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do meczu to też mam podobne odczucia ;) a farb syossa też używam i bardzo sobie chwalę ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lakiery są bardzo ładne. Jestem ciekawa tego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten lakier z CORAL bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ostatnio lakiery Coral w swojej drogerii ale żaden specjalnie nie wpadł mi w oko... za to ten z Miyo sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne odcienie, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. maseczka ziaji moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tego Nude Miyo... moim zdaniem fajny odcień, ale wiem, że niektórym się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

INSTAGRAM